El Partit Popular del Consell d’Eivissa vol condemnar la poca ètica de Vicent Torres a l’hora de permetre que es distribueixi propaganda del PSOE a instituts de tota l’illa, on el seu partit està repartint targeters amb el logotip de la formació a menors d’edat. «Entenem la lluita entre PSOE i Podemos per adjudicar-se l’única mesura presa pel Departament de Mobilitat durant aquesta legislatura (en relació amb la targeta de transports), però és molt poc ètic distribuir propaganda a menors d’edat als instituts de l’illa», ha explicat el portaveu popular Mariano Juan.
«No és ni ètic ni moral que un president del Consell i secretari general del PSOE d’Eivissa permeti que es distribueixin a menors obsequis amb el logotip del seu partit, i més quan la targeta de transports és un projecte que correspon al Consell Insular d’Eivissa, una institució de tots els eivissencs i no d’una formació política», ha afegit.
«Amb quin permís han repartit la propaganda?», s’ha preguntat Mariano Juan, que ha qüestionat durament que el PSOE hagi demanat autorització als pares i mares dels menors o que tengui autorització per part de la Conselleria d’Educació del Govern de les Illes Balears.
Finalment, ha recordat que «des del grup popular donam suport a les iniciatives per fomentar l’ús del transport públic però sempre des de la condició d’institució insular, no per part d’una formació política que encara no entenem com no té vergonya de passejar pels instituts d’Eivissa per repartir propaganda a menors».

